Sinema Modu

Daha sonra izle
Friends4. sezon 18. bölümThe One with Rachels New Dress
Beğendim
Beğenmedim

Altyazı: Divxplanet

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Gastirideligi

    Chandler tam bir piç ya ahahahah :D Nasıl da zekice davranarak adını koydurdu ahhahaha :D

  2. @derintargaryen

    Nasıl olurda benzerlikleri görmezsiniz? Daha dizinin yarısındayım ve bir kenara yazsaydım sayfalarca benzerlik bulabilirdim. HIMYM'ı da seviyorum evet fakat benzerlikler çok çok fazla ve Friends'in orijinalliği ve kalitesi ben buradayım diye bağırıyor.

  3. @ohiyo

    seviyorum bu diziyi, ama himym ın yeri ayrı... evet bazı küçük benzerlikler var karakterlerde ama kesinlikle 'çalıntı' demek haksızlık. zaten konu olarak da birbirlerinden farklılar. himym ters köşeleri seven bi diziyken, friendste şok edecek bir olay yok. ama sonuç itibariyle ikisi de güzel işte yarıştırmayalım, keyif alalım.

  4. @Berdin

    Evet bnm icin himym'in da yeri ayridir cok severim ama kesinlikle cok buyuk benzerlikler var haa bu beni rahatsiz etmiyo friends gibi muthis bi diziden esinlenlenmisler bu guzel bisey zaten karakterleri de birbirine benzetiyorum mesela ross=ted chanler+joey=barney joeynin bi tarafi yani safligi iyi niyeti felan marshall rachel biraz robin felan iste hepsini de ayri ayri cok seviyorum

  5. @DeadForLife

    sanki chandler ve joey in birleşimi barney gibi

  6. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Bahtsız

    Dizinin ilk bölümünden beridir chandleri barneye benzetiyorum hiçbir yönleri benzememesine rağmen :) İşin aslı hımym yorumlarından Friendse geldim. bu bölüme kadar da taklit bişi göremedim birkaç ufak konu dışında ki olsun o kadar. Hımym ı geçemez sanıyordum ama gecti :)

  7. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Kediasigi


    ya chandler adamım ya oyuna bak ????..phoebe ve chandler sarılması müthişti bi de en sonda joeyin olayı anlaması

  8. @howimetdizist

    Barney ve Chandler in Friends ve Himym in farkini anlayin ikisini de kendi ozellikleri ve kusurlari ile izlemeyi ogrenin sonra yorum yapin bu ne ya
    Iki dizi de farkli ve birbirinden guzel eminim oyuncular da oyle dusunuyodur

  9. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ozan98


    Barney ::D

  10. @friendssssss

    Emily nin burnu cok gıcık yav bu kadar gıcık bir burun olabilir mi beyin kıvrımlarımı ele gecirdi altyazıları bile okuyamıyorum onun sahnelerinde cok gıcık burunlu

  11. @friendstt

    Kesinlikle Chandler'ı Barney'den daha çok seviyorum

  12. @Luftmenschh

    Chandler'ın bütün negatif yönlerini atıp Barney karakterinin oluşturulması...

  13. @misschanandler

    joshuanın babasını oynayan adam john perry :) matthew perry'nin yani chandlerın gerçek hayatta babası :) adam yaşlıyken bile bi cool bi yakışıklı :D

  14. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Kemeken


    Barney ! :)

  15. @Tirigan

    Şu smally cat şarkısının ilk kelimesine bile dayanamıyorum :S

  16. @pulige

    demek ki barney ismini buradan almış :)

  17. @zeyneptetik

    Susan ve Ross'a bayılıyorum fngdbsfsd

  18. @Janggeum

    barney :D

×