Sinema Modu

Daha sonra izle
Friends9. sezon 23. ve 24. bölümThe One in Barbados: Part 1 - 2
Beğendim
Beğenmedim

Altyazı: Divxplanet

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ohiyo

    ben rachel ve joey olsun istiyorum çünkü joey mutlu olsuun artıkkkk

  2. @Beşiktaş

    Altyazı ölü

  3. @howimetdizist

    "look i took it too far" ggshsshd

  4. @selin1

    Altyazıda senkron sorunu var

  5. @savo

    mallaşmaya gerek yok daha kötüleri de oluyor

  6. @saedgrtyul

    orjinalini dinleyin alt yazı yoksa

  7. @DeadForLife

    Ross ve Rachel ölse hepimiz mutlu olurduk...

  8. @Heyoo

    Rachel ve joey iliskisi midemi bulandiriyo onlarin yakin olmalarini hic istemiyorum nerden cikti anlamadim ama bu demek deilki racheldan joeyden nefret ediyorum en sevdigim karakter ross dizide ama rachel'i istemeyen bence yine rosstu cocuk olduktan sonra evlenme teklifi etsin die rachel ross'un agzinn icine bakiyodu cocuk olduktan sonra rachel birlikte olmak istedi rossla yakinlasmak istedi ama ross istemedi tabi onada hak veriyorum 3 basarisiz evlilikten sonra paranoyak oldu yani dedigim gibi rachel istedi bebekten snra rossla evlenmek ama ross orali olmadi rachel'in joey'e asik oldugunu felanda dusunmuyorum ve en sonn da rachel'in ross'a donucegine inaniyorum

  9. @Berdin

    Yemin ederim kusucam galiba joey ve rachel ne yaa Allah belani vermesin senarist sirf su cifti gormemek icin diger bolumleri izlemek istemiyorum suan joey de rachel'in tek derdi birbirlerine asik olmalari deil hadi joey asik olabilir ama rachel sadece oynasmak istiyo tek amaci joeyi kullanmak Allahtan bi sezon kaldi daha fazla izlemiycem su cifti adam gibi rachel ross ,monica chandler, joey pheobe yapamadinz joey rachel ne yaa zaten rachelin amacinn sadece joeyle sex yapmak oldugunu ve rossun kiymetini anliycagini dusunuyorum dizinin finaliyle ilgili spoiler yedim oyuzden bole bi yorumda bulunuyorum

  10. @2017

    berbat bir altyazı var

  11. @Burak

    Altyazıyı düzeltir misiniz

  12. @sena

    altyaziya bakar misiniz

  13. @merve

    altyaziiiiiii

  14. @seyma

    altyaziyi duzeltebilir misiniz

  15. @patateslisakiz

    Alt yazı yüzünden ağlayacaktım bir ara

  16. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Hayalkırıklığı

    Bu sefer ilk defa olaraktan joey e kızdım ross un yaptığıyla joey in yaptığı aynı şey değil ross un rachel a olan hislerinin derinliğiyle joey in charlie ye olan hisleri eşitmiş gibi düşünülemez bence ross da suç yok bu joey zaten bugün biri yarın öbürü gibidir hep ama ross öyle değil 15 yaşındayken de rachel dı 35 yaşındayken de ayrıca joey ve rachel kadar kötü çift görmedim yakıştıramıyorum onu geçtim izlemeye katlanamıyorum özellikle daha önceden rachel ve ross un güzelliğini görmüşken

  17. @izmirli19

    bence olması gereken buydu

  18. @shuthefckup

    rachelin sac rengi cok guzeldi

  19. @friendSever

    monicanın saçları :D

  20. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @sherlian


    monica nın saçı çok yakışmış ve joey le rachel bu zamana kadar friends in beğenmediğim tek yönünü oluşturuyorlar

  21. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @FlyingWhale

    aslında joey "sen yaparsan bende yaparım" tarzında bi düşünceyle rachelı öptü gibi gözüküyor ama bence rossun kadınını bulduğunu ve rachela karşı duygularının bittiğini düşünüyor aslında

  22. @mellc57

    sonunda yaaaaaaaaaaaaaaaaa

  23. @ojebalonjoje

    sonunda yaaa rachel ve joeyyy

  24. @radu

    ross gibi bir karakter 9 sezon boyunca çizdiği profilin dışına çıktı.bu kadar basit bir hatayı bizim ross yapmazdı.Senaristin kafasında o gün ne vardı anlayamadım.Yanlış oldu sonu bence. Joey deki duyarlılık ross da da mevcut bence.

  25. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @zelda

    Ross ve Rachel evet çok destansıydı ama gereken emeği vermediler, çok hata yaptılar. Ve aslında çok da uyumlu olmadıklarını bu bölümde görmüş olduk. Esas şimdi Ross da Rachel da mutluluğu bulucak.

  26. @robincosby

    oowww cidden beklenmedik bir final yaptılar! şaka şaka yine de friends number one!

  27. @dontbeabadgirl

    Bu dizide nasıl birinden nefret ediyorsunuz anlamıyorum. Bence bu dizideki herkes bir bütün, nefret etmek ya da sevmek değil olay. Herkesin ayrı özellikleri var ve bu özellikler diziyi bir bütün haline sokuyor. Rachel'ın şımarıklığı, Joey'nin salaklıkları, Chandler'ın soğuk şakaları, Monica'nın obsesifliği, Ross'un tüm o halleri ve Phoebe'nin gariplikleri olmasa Friends Friends olabilir miydi? Lütfen karakterleri nefret etmek ve sevmek olarak sınıflandırmayın. Hepsi bozulmaz bir bütün. Ayrıca "Friends fanı" falan başlatıp popüler kültür kölesi haline getirmeyin şu diziyi. Karakterleri sınıflandırmayın. Eğer öyle yapcaksınız gidip popüler kültür kölesi olmuş dizileri izleyin lütfen Friends'in büyüsünü bozmayın.

  28. @kuzuwm

    43.55 ile 44.10 arası monica'nın ardındaki masaya ve zenci kadına dikkat :D zamanda yolculuk :D

  29. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @4ever


    keşke Joey Rachel aşkı olmasaydı dizide

  30. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @crane

    Mikeeeee :) Yeyyy :)

  31. @modem321

    bolum sonunda joeye hak verdim yani

  32. @valarmor

    ya monica ve richard şakaları hala mı var yeter artık ama

  33. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @transponster

    Rachel'ı ben de hiç sevmiyorum ama bu bölümde suçlu Rachel değildi. Ross'un da ondan kalır yok. Zaten o iş çoktan bitti bence de.
    Dizi karakterlerini sevmek ya da sevmemek dizi hayranlığının ne derece ölçütüdür tartışılır. Rachel'ı hiçbir zaman sevmedim, ama onsuz Friends olur mu, tabi ki hayır. Tartışılacak bir şey yok. Phoebe'yi sevmeyenlerin de Rachel'ı sevmeyenlerin de ortak kanaati bu yönde genelde.

  34. @prettyperson

    ross rachel ilişkisi ne kadar destansıydı.Şimdi ne hale geldiler.Monica ve Chandler'dan böyle bir aşk beklemezdim.Beni yanılttılar bravo forever Mondler <3

  35. @lotus26

    joey piyade tufegıne sarıldı xDDdD

  36. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @destiel873

    Uzun zamandır son sahneyi bekliyodum süper oldu

  37. @mosbie

    Joey:Erectus?
    Rachel:Homo
    Joey:Yeah! :))))

  38. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @scooper

    Niye Rachel'dan nefret ediyosunuz anlamadım. Ross çok mu suçsuz? Ross en yakın arkadaşının eski sevgilisiyle öpüşürken çok mu iyi bi şey yapıyodu sanki? Hem Ross'la Rachel çok eskide kaldı. Rachel'la Joey olmasın ama ben Joey'in eski sevgilisiyle görüşebilirim kafasında olan Ross arkadaşlar. Çifte standart yapmayın.

  39. @MrBingg

    Rachel'dan nefret edenlere söylüyorum,dizideki herhangi 6 karakterden 1 inden nefret ediyosanız gerçek bi Friends hayranı değilsiniz demektir ve diziyi izlemeyin derim ,diziyi özel yapan yanı sadece mizah değil aynı zamanda dizideki her karakteri önemsettirmesi ve çok sevdirmesi,her karakterin ayrı bi iyi yanı olması.Bunu anlamadıysanız Friends'i de anlamamışsınız demektir

  40. @annabeth

    Neden nefret ettiğiniz kişi Rachel? Birlikte olmak istemeyen Ross değil miydi sonuçta? Ayrıca siz Rachel'a laf ederken Ross da bayan paleontoloğun ağzını kemiriyordu, hatırlatırım :)

  41. @eminecivil

    rachel ı cıdden sevmedıgmı bı kez daha farkettım

  42. @regina phalenge

    Rachel'dan ne kadar nefret ettiğimi bi kez daha anladım

×